Saturday, December 20, 2008

Yola çıkma zamanı

Orhan Pamuk ' Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti' diye başlamıştı Yeni Hayat romanındaki kahramanının yolculuklarına.


Tıpkı onun gibi bende bir gün bir kitap gördüm ve hayatımı değiştirecek bir yolculuğa çıkmaya karar verdim.



Kitabı aldım ama okumadım çünkü beni bu karara iten sadece başlığıydı. ' The Best Year of Your Life - Hayatınızın En Güzel Yılı '. Kitap neredeyse bir yıldan fazladır masamın üzerinde duruyor. Yazarı Debbie Ford, inci gibi beyaz dişleri ile sürekli bana gülümseyerek, hadi artık oku beni diyor ama ısrarla okumuyorum. Bu uzun yolculuk sırasında bir gün mutlaka okuyacağım ama şimdilik adının verdiği ilham bana yetiyor. Bu yılı bende hayatımın en güzel yılı yapmaya kararlıyım ama bu benim yolculuğum olmalı, Debbie Ford'un ki değil...


Mavilimon'da çıktığım fiziksel yolculukları uzun uzun sizlerle paylaşıyorum. Şimdiki çok daha zorlu bir coğrafyada yapılacak, ve umarım dönüşü olmayacak bir yolculuk olacak. Ama yinede kararlıyım, bu yılı hayatımın en güzel yılı yapacağım.

9 comments:

Anonymous said...

canim esime,
yeni blog"un sana hayirli olmasini dilerken, ic dunyalarda da yapacagin yolculuklarda basarilar diliyorum.

Anonymous said...

kolay gelsin yola çıkmaya karar vermek bile başarmanın yarısıdır.
20 aralık benim doğum günündü ve bende yola çıkmaya karar verdim sizi izleyeceğim

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Tatlım,
bu yolculuğun büyük bir kısmında yanımda olacağın için sana da kolay gelsin. XX

Geçmiş doğum günün kutlu olsun just me.. Bende senin yolculuğunu izlemeye başlayacağım..
Sevgiler

mavimantar said...

Bu zorlu ve haşin coğrafyada yolculuk yapacak olman inanılmaz cesaret...
Ve bu yolculuğun en gizemli yollarına bizi sokacak olman...
Ben her zamanki gibi takipçinim...

Not:Blogun hayırlı olsun Ayşegül.Ayrıca her yıl, hayatının en güzel yılı olsun...

Amatör Gezgin'in Gezi Notları said...

Yeni yolculuğunda ümit, sevgi ve huzur hep yanında olsun...

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Sevgili mavimantar ve sevgili Boogie, umarım bı yıl hepimizin hayatının en güzel yılı olur.
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler, harikasınız..

Butterfly said...

Ne güzel bu yılı hayatımın en güzel ılı yapacağım diyebilmek, ben bile heyecan duydum bu cümleden...
Ben de bir gün bir kitap alıp sadece adının verdiği ilhamla uzun aylar masamda kitapla bakışmıştık neredeyse okumam bir yılımı almıştı...
yeni bloğun ve hayatın en güzel yılı hayırlı olsun Ayşegül'cüğüm.

Kirpikteki Gözyaşı said...

Ayeşegül yeni yerin mutlu olsun:) İnanmak, başarmanın yarısı demişler! İnanıyorsan, olur! Yeni yolunda iyi şanslar! İzlemedeyim:) Ayrıca yeni yılınız da mutlu olsun:) Öptüm:)

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Sevgili Kelebek,
senin şu uzun uzun bakıştığın kitabı çok merak ettim.

Sana da mutlu yıllar kirpikte ki gözyaşı...